Ученици седмог разреда су низом активности, учествовали у реализацији интегративног часа посвећеног обележавању 21. октобра и сећању на српске жртве у Другом светском рату. Повезујући знања из више различитих области, ученици су упутили поруке мира и толеранције и изразили дубоко саосећање са трагично настрадалим жртвама.
Ученик 7/4 Ђорђе Илић је изражајно читао литерарни рад који представља сведочанство преживеле жртве стрељања. Милица Остојић и Сава Куч, такође ученици одељења 7/4 су презентацијом представили локалитете на којима су извршени масакри у Крагујевцу и Краљеву, као и меморијалне комплексе, Спомен парк Крагујевачки октобар и Спомен парк Краљевачки октобар. Јанко и Вељко Туцаковић ученици 7/1 и Петар Здравковић ученик 7/3, презентацијом су представили историјске околности у којима се трагедија одиграла и подстакли су краткотрајну дискусију везану за опроштајне поруке настрадалих. Николина Крстић и Анђела Думић, ученице 7/2 су упознале присутне са етимологијом појаве голуба са ловоровом гранчицом, симболима мира. Ученице 7/4 Софија Стаменковић и Софија Кувекаловић, представиле су овај трагични тренутак историје на другачији начин. Користећи сцене из различитих документарних филмова визуелно су представиле садржину песме „Крвава бајка“. Марија Кристина и Сара Анастасија Николић, ученице 7/3, рецитовале су стихове песме Уда Линденберга „Wozu sind Kriege da?“ на немачком и српском језику док их је на клавиру пратилаЂурђа Шебековић, такође ученица одељења 7/3. Сви присутни ученици су учествовали у цртању и писању антиртаних симбола и порука на енглеском језику, које су лепили на посебном паноу. У наведеним активностима су учествовали и наставници музичке и ликовне културе, интонирањем песме „Само да рата не буде“ и изложбом литерарних радова ученика на тему крагујевачког масакра.
Активности ученика су пропраћене подршком наставника: Тијане Миленковић, Јасмине Видосављевић, Марије Караић, Иване Николов, Верице Павић, Јелене Савковић, Мануеле Стојковић Микићевић и Ђорђа Славковића.
Тим за развој међупредметних компетенција