Јуче је у нашој школи на оригиналан начин кроз вршњачку едукацију обележен Европски дан језика. Актив наставника страних језика и ученици 6 и 7. разреда спремили су две песмице и 6 занимљивих радионица за ученике 2. и 4. разреда, кроз које су ученици нижих разреда обновили и научили нове речи на енглеском и прве речи на немачком језику и увидели сличности између ова два језика и научили у којим се све земљама говоре језици које имају прилику да науче у нашој школи. На почетку часа 4 члана школског хора, ученици 6.разреда: Ивана Петковић, Нађа Јевремовић, Анђелина Милојевић и Матија Стаменковић уз пратњу пијанисткиње Ленке Недељковић, ученице 8. разреда извели су две песмице на немачком језику, које говоре о поздравима на разним језицима. Ученици су затим у мањим групама обилазили радионице на којим су бојили заставе, бројеве, дугу, замак, спајали делове лица правећи кловна, склапали сличице животиња, повезивали спортове, погађали англицизме и германизме, ређали магнетиће са храном и одговарали на питања ученика старијих разреда како се шта каже на енглеском језику и учили речи на немачком језику. Након обиласка свих радионица ученици нижих разреда су сели и одговарали на питања својих старијих другова и наставица немачког језика о томе шта су на којој радионици научили, где се говоре енглески и немачки језик, која им се радионица највише допала и због чега. Наставнице су их на крају поздравиле на оба језика. Сви ученици су били сарадљиви и задовољни и сматрамо да ову и сличне активности треба поновити. За израду материјала и припрему ученика 6. и 7. разреда за ову врсту вршњачке едукације поред наставница енглеског језика: Марије Димитријевић Милошевић, Јелене Савковић, Тамаре Миловановић и Невене Миловановић и наставница немачког језика Тијане Мијатовић Радомировић и Иване Николов заслужне су: Мануела Микићевић Стојковић, наставница музичке културе, Иванка Дукић, наставница ликовне културе, Јасмина Видосављевић, наставница географије и Марија Чекеревац и Невена Митрић Булатовић, наставнице српског језика и књижевности.